ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 

 


 میون موندن و رفتن من از رفتن نترسیدم

 

هراس من نه از رفتن من از دنیای خود سیرم

 

من از مردم من از عالم من از بیگانه دلگیرم

 

برای باتو بودن من زمین بر دوش میگیرم

 

نگاهت را صدایت را هوای گریه هایت را

 

تو وقتی پیش من هستی سراغ از غم نمیگیرم

 

به دل دارم هوای تو به جان دارم نوایت را

 

کجا رفتی تو از پیشم که من با غصه درگیرم

 

قلم در دست من اکنون همش ازتو نوشتم من

 

نباشی بی تو هیچم من نباشی بی تو میمیرم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

توغربت
ساعت9:57---19 اسفند 1392
خیلی جالبه ودلنشین

eli
ساعت23:45---4 مرداد 1392
سلام داداش ارش..


وبلاگت قشنگه ...متن هاش مه از خودته قشنگتر


تبریـــــــــــــــــــک



پاسخ:مرسی ابجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 22:27 | |