ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 

 تورا دیگر نمیبینم یا شاید خواب میبینم

 

که روزی مال من بودی که از عشق تو میمردم

 

تو دریاد منی اکنون شکسته قلب من هردم

 

بیا تنها دلیلم باش که بی تو من چه پژمردم

 

هوای کوی تو اکنون رسید برجان من هردم

 

چه خوش باشد هوای تو بدون تو چه دلسردم

 

چ گویم من چه خواهم من که دنیایی پراز دردم

 

نباشی بی تو هیچم من به دنبال چه میگردم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:33---28 مرداد 1392
آدمیانی که طبیعت خویش را نابود می کنند براستی بی ریشه و مزدورند . ارد بزرگ


فاطمه
ساعت23:31---21 اسفند 1391
salam azizam
khoB?shaenakhT ke?fatemeh am.hamoon abji namard.bebakhshid dadash ke natoonestam biam net.hamin alan vasl shodam.mashala sherat hey dare ziba tar va behtar mishe.movafagh bashi dadash.rasT linki dadash.babay


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 14:8 | |