ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 
 
    

نسیمی امد از سویی که هستی

 

بگفتم ای نسیم یارم تو هستی

 

توهستی دلبرم عشقم رفیقم

 

انیسم مونسم حسم شفیقم

 

بگفتا من نسیمم رهگذر از کوچه هایم

 

به هرجایی که میرم از کسی پیغام دارم

 

بگفتم ای نسیم از یار من پیغام داری

 

هوایت اشناس انگار زیارم تو خبر داری

 

بگفتا دارم از یار شفیقت یادگاری

 

نفس هایش هوایش حرف های بیقراری

 

بگفتم من نفسهای رفیقم در تو دیدم

 

هوای بوی اورا در نفس های تو دیدم

 

بگفتا من برم پیغام یارای دگر گویم

 

که انها منتظر تا من خبر از یارشان گویم

 

برفت و من ز بوی زلف تو حیران بگشتم

 

نفس هایت ببرد و من دگر دیوانه گشتم

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 10:24 | |