ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 
 

 

با تو که حرف میزنم

 

با تو که راه میرم

 

با تو تمام میشوم

 

با تو شروع میشوم

 

از تن خسته جان من

 

شکایتی نکن گلم

 

همین توان من  شده

 

همین عذاب من شده

 

برام نماده هیچ امید

 

ندارم از تو هیچ نشون

 

فقط یه عکس ازت دارم

 

همین شده برام  رفیق

 

با عکس توی آلبومم

 

هم نفسم هم خونه ام

 

میخوام کنار من باشه

 

توی همه دقایقم

 

کنارمه حتی تو باغ

 

حتی شبا تو رختخواب

 

ازم نگیر این حسمو

 

بذار خیال کنم تویی

 

بذار خیال کنم منم

 

یاری دارم اونم تویی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 14:58 | |