ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 
 

 

نمیدانم چرا

 

          درهم شده دنیام

 

نمیدانم چرا

         با غم شده شب هام

 

عجب دنیای

          کوچیکی است این دنیا

 

نگاهی دارن این مردم

 

           که گویی من چقد تنهام

 

من از طرز نگاه مردمانش

 

          به کنج خانه ای ساکت نشستم

 

به دنیای خموش بی تو بودن

 

        به یاد با تو بودن گرم گشتم

 

کجایی رفته از دنیام

 

        بیا با غم شده شب هام

 

بیا با من تو با روحت

 

          به جسم خسته ام شادی

 

به قلب زخمی ام مرحم

 

         به فکر مرده ام جانی

 

ببخش و این سیاهی را

 

          ز دنیای دلم بردار

 

بگو از عشق و از ماندن

 

           بگو از ارزوی من

 

بگو با خود چه اوردی

 

      بگو از من چه میخواهی

 

فقط بامن بمان ای عشق

 

     بمان و عاشقم کن باز

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 19:47 | |