ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 
 

به دنبال چه میگردی
 
در این شبهای طوفانی
 
ستاره ها دگر رفتند
 
زبس نا مردمی دیدند
 
ستاره شب به صبح بوده
 
همه دنیای من دیده
 
ستاره خوب میفهمه
 
که من دنیایی از دردم
 
ولی دیگر نمیبینه
 
ولی دیگر نمیفهمه
 
ستاره رفته از دنیا
 
دگر شب ها نمیبینی
 
تو دنیا حتی یک بارم
 
ستاره داره میبینه
 
که من دنیای غم دارم
 
ستاره رفته دیگر باز
 
نخواهی دید نورش را
 
ستاره معرفت دارد
 
ستاره خود چه غم دارد
 
برای من ستاره بود
 
همه غمخوار من او بود
 
ولی دیدی چگونه او
 
کم اورد طاقتش طی شد
 
ستاره من دگر شادم
 
ستاره بیخیال غم
 
بیا چشمک بزن با عشق
 
توفکر من نباش و باز
 
دراین شب ها چراغان کن
 
توهم لبخند بزن با عشق
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 19:49 | |