ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

تو ای مسافر شبام

 

ای هم قبیله ای خدام

 

ای با من و از من جدا

 

ای از همه دنیا رها

 

من باتو عاشق میشوم

 

من از تو لایق میشوم

 

من بی تو هیچم با تو من

 

دنیای عاشق میشوم

 

 بامن بمان و از خودت

 

هرقدر میدانی بگو

 

تا من بدانم با کیم

 

در خیمه های بی کسی

 

در دشت های بی نفس

 

در کوه های سرد و خس

 

ای اخرین امید من

 

از خود بگو برای من

 

تا من دوباره من شوم

 

 خالی ز هر چی غم شوم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 14:50 | |