ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






 
 
 

از من نپرس کیم

 

من مرد تنهای شبم

 

تنهایی یعنی عشق

 

من عاشقم خدا

 

عاشق نوشته ام

 

با عشق میروم

 

در کوچه های شب

 

از هر کسی که بود

 

پنهان میشوم

 

من مرد تنهای شبم

 

من عاشق تنهاییم

 

من میشوم تنهاترین

 

وقتی تو تنها نیستی

 

وقتی تو با یار دگر

 

در حال عشق و عیشی

 

تنها سکوت من از درد عشق توست

 

عشقی که یکسره نابود میکند

 

نابود کرده ای این جسم کهنه را

 

بارفتنت شدم تنهای بی صدا

 

ای مهربان من وقتی تو رفته ای

 

تنها شدم ولی از هیچ ادمی

 

منت نمیکشم تا یار من شود

 

وقتی که دیده ام یار گذشته ام

 

الان هم شده یاد گذشته ام

 

وقتی که دیده ام عشق شبای من

 

الان گشته است عشق رقیب من

 

همبسترش شده شیطان بی صفت

 

اری منم همین تنهای دربه در

 

تنهایی یعنی عشق همراه دربه در

 

من میرم دگر وقتی کسی که من

 

در حال بیکسی فکرش نمیرود

 

از ذهن خسته ام یادش نمیرود

 

در کوچه های شب تنهایی یعنی عشق

 

 تنها شدم خدا نفرین نکن به عشق

 

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 16:3 | |