ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ارزو





این روزها باهرکی میحرفم ناراحت میشه

 

نمیدونم من سخن گفتم بده یا.........

 

فقط میتونم بگم دیگه میترسم حرف بزنم

 

میترسم به کسی سلام کنم

 

میترسم به کسی نگاه کنم

 

یا من بدم

 

یا مردم منو بد میبینند

 

بچه ها من دوس ندارم کسی از دستم ناراحت بشه

 

الانم یکی از بچه های سایتو ناراحت کردم

 

ــــــــArEzOoOo

 

فک کنم به خاطر یه سوء تفاهم ساده

 

 

امروز خیلی از دست من ناراحت شد

 

 

نمیدونم چی بگم ولی فقط میتونم بگم من

 

منظور بدی نداشتم

 

شاید نتونستم حرفمو خوب بزنم

 

ولی کسی فکر بدی نکنه

 

من نه پیشنهاد دادم نه چیز دیگه

 

اینجا هرچی بلاگ بزنی همه فک میکنند

 

با طرف دوستی یا بهش پیشنهاد دادی

 

ارزو من معذرت میخوام

 

نمیخواستم ناراحت بشی

 

 

 


۩۞۩

 

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 13:51 | |