ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





رویا

 

 

 


غروبا که میشه روشن چراغا

 

  میان از مدرسه خونه کلاغا

 

یاد حرفای اون روزت میفتم  

 

که تا گفتی به جون و دل شنفتم

 

      عجب غافل بودم من     اسیر دل بودم من

 

       اسیر دل نبودم             اگه عاقل بودم من

 

یادت میاد به من گفتی چیکار کن ؟؟؟؟

 

         گفتی از مدرسه امروز فرار کن !!!!!!!!

 

فرار کردم من اون روز زنگ اخر

 

           نرفتم مدرســـــــــــه تا سال دیگر

 

غروبه بر میگردن باز کلاغا 

 

             به یادم باز میاد اون کوچه باغا

 

هنوز تو اون کوچه رو اون

 

             اقاقی دلی که کنده بودیم مونده باقی 

 

 

 

 

   







roya & Arash

 

از انسانها غمی به دل نگیر

 

 

زیرا خود نیز غمگینند !!!

 

 

زیرا به خود و به عشق خود

 

 

       و به حقیقت خود شک دارند

 

!!!!!!!

 

پس دوستشان بدار

 

 

   حتی اگر دوستت ندارند !!!

 

 

انان که گذشته را

 

به خاطر نمی اورند

 

 

محکوم به تکرارنند !!!!!!!!!

 

 

 

 

 


رویـــ ـــ ــ ـ ـا برگرد

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 16:4 | |