ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
 


نمیدانم چرا رفتی زپیشم بی خبر یادم نکردی

 

کجا رفتی که اینجا منتظر ماندم چراشادم نکردی

 

نمیدانم چقد دارم تحمل دوریت را کی کنم باور

 

که بعد از رفتنت یارم شده غصه ولی باور نکردی

 

برای دیدنت من لحظه هارو میشمارم تا که برگردی

 

دوچشم منتظر را با نگاه خود چرا شادش نکردی

 

همیشــــه یاد تو بر قلب خستم میزند زخمی

 

زدرد دوریت مردم چرا بر خاک من گریه نکردی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

بهانه
ساعت19:23---4 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااام خوب بود راستی از پرنده هم می تونید کمک بگیرید تو وزن شعر هاتون موفق باشید
پاسخ: چشم ایشالا واسه شعرای بعدی مرسی از راهنماییت


رویا
ساعت11:52---19 تير 1392
ارش جان دست گلت درد نکنه عالیه
پاسخ: رویا جون مرسی لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 15:14 | |